El PP reprocha al alcalde de Vilardevós la falta de medios para los viales municipales

El portavoz del PP en Vilardevós, Juan Dosantos Fernández, reprocha la actitud del alcalde, el socialista José Luis Pérez, ‘polas constantes críticas vertidas á Deputación pois non entendemos cómo se pode acusar de deixamento a esta institución por falta de previsión de medios nas estradas, cando as de titularidade municipal parecen terceiromundistas’.
Pone como ejemplo la carretera de Terroso, ‘que ano tras ano se ve afectada pola neve e o xeo impedindo a circulación na mesma. Ademais de ser estreita conta con curvas perigosas, como a que está situada na zona da ermida de Portas Abertas, onde xa se produciron numerosas saídas de vía’.

Dosantos Fernández señala que la citada carretera conduce a los pueblos de Soutocobo y Terroso y llega hasta la frontera de Portugal. ‘Cada vez que neva, os veciños quedan incomunicados, os nenos non poden asistir ó colexio, nin os enfermos ó médico’, asegura el portavoz ‘popular’. También argumenta que existe una ausencia de medios para limpiarla, ‘o que obriga ós veciños a ter que facelo eles e ata botar sal en algunha curva do vial para evitar accidentes’. Además, el PP de Vilardevós indica que durante la última nevada, la semana pasada, ‘o autobús escolar non pudo circular pola curva situada na ermida de Portas Abertas e os nenos e os acompañantes tiveron que regresar ás súas casas camiñando uns dous quilómetros’.

Por este motivo, el PP solicitó una solución al alcalde, ‘sen mirar a cor política’, concluye Dosantos Fernández, puesto que ‘todos somos veciños deste concello’.

Inversión

Por su parte, el alcalde, José Luis Pérez, afirma que en la carretera de Terroso, y en la que conduce de A Trave hasta Tomonte, fueron invertidos el año pasado a través del ‘Plan E’ algo más de 120.000 euros, una cantidad que ‘si a Deputación invertise en viales como o de Vilarello hoxe estarían arranxados’. Afirma que el Concello tiene unos recursos limitados ‘e non se pode facer máis do que facemos’, rechazando las críticas vertidas por los ‘populares’.

Te puede interesar