Afirma que sus puestos serán cubiertos por miembros de la lista que son militantes y no independientes

El PSOE atribuye la dimisión de los ediles de Laza a su situación de cansancio y desánimo

Miguel Fidalgo. (Foto: X.F.)
La dimisión de los dos ediles del grupo municipal socialista de Laza, de cuya renuncia se dio cuenta en el pleno del jueves, cogió por sorpresa al PSOE provincial. El secretario de Organización del partido, Miguel Fidalgo, considera que ‘responde a un proceso personal de desánimo e cansancio’ y afirma que los dos puestos serán cubiertos con miembros de la lista en la que ‘hai xente xove preparada con proxección de futuro e leales ó partido’. Los dos ex concejales justificaron su renuncia con falta de respaldo.
Al partido provincial del PSOE le cogió por sorpresa la dimisión de los dos ediles del grupo municipal socialista, Ángel Vila Obregón y Manuel Quintas Morais, que la justificaron señalando una falta de respaldo del partido provincial para obtener inversiones para el municipio.

El secretario de Organización socialista, Miguel Fidalgo, considera que la renuncia, de la que dio cuenta el pleno de la Corporación el jueves, ‘responde a un proceso personal de cansancio e desánimo. O mellor tamén influiron os resultados electorais. Nós o asumimos. Ademáis estaban representado o PSOE como independentes, non eran membros do partido’. Afirma que ser oposición ‘non é fácil, e sobre todo nun concello como o de Laza’ y señala que ambos confunden términos, en alusión a que la Xunta realizó pocas inversiones en el municipio, pues ‘ser oposición non é xestionar obras públicas, senón facer seguimento das decisións que toma o goberno e convertirse en alternativa nas eleccións para a xestión dun concello’. Fidalgo destaca que en Laza ‘temos unha agrupación socialista forte, con vida, que consta de 40 afiliados, que está traballando moi ben e só resta darlles ánimo para que sigan así’.

Independientes

Argumenta que ‘o partido fixo no seu día unha aposta por xente independente como os dous ediles de Laza con fin de abrirnos á sociedade que, incluso, nos costou algún disgusto, pero imos seguir traballando’.

Afirma que aunque en la lista hay personas que residen fuera de Laza, entre ellas la número tres, Josefa Sobrino Blanco (que vive en Ceuta), ‘os postos van a ocuparse igual pois hai xente xove dentro da lista que está preparada, con proxección de futuro, que ademais son militantes e leales ó partido’.

’Non buscábanos nada a nivel persoal

‘ Los dos concejales de Laza, Ángel Vila Obregón y Manuel Quintas Morais, insistieron en que ‘a nivel persoal nós non buscábamos nada, pero tiñamos un proxecto ilusionante que o PSOE non respaldou’. En este sentido, citan que ‘puxemos como unha das necesidades máis urxentes para plantexar á Xunta a construcción de un centro de día e non se conseguiu nada’.

En este sentido, el secretario de Organización señala que ‘é aí onde confunden oposición e goberno, pero aínda así o que plantexan nin xiquera era competencia das consellerías socialistas, senón das do BNG’. Y añade que ‘se iniciará unha nova fase cando se nombren os novos concelleiros’.

Te puede interesar