Riós trabaja en la mejora del sistema de depuración

photo_camera Francisco Veiga, alcalde de Riós, explica la situación del concello. (Vídeo: C.C.).
El municipio cuenta con un total de 36 fosas sépticas y cinco depuradoras

Ante las críticas realizadas por el PSOE de Riós, quienes tildaban el estado del sistema de depuración del municipio de “deplorable” y aseguraban que “o cheiro nas inmediacións é insoportable e fedorento”, el alcalde de Riós, Francisco Veiga, quiso dar a conocer la situación del ciclo del agua. 

“Dende que entrou esta coorporación, fíxose un esforzo moi grande en depuración. Cando entramos non había saneamento, fixémolo nos 34 núcleos do concello, red nova e depuración nova. Hoxe hai 36 fosas sépticas e cinco depuradoras”, apunta Veiga, quien recuerda que no tienen sanciones por vertidos y admite que hay deficiencias. “Obviamente necesítase mellorar despois de 20 anos, por iso estamos traballando na materia”.

Sobre las depuradoras que critican los socialistas, las de Marmolín y Marcelín, “claro que de vez en cando pode cheirar, non hai depuración que non lle pase, pero de aí a que o cheiro sexa insoportable…”, -no hay olores- ratificó Veiga, quien remarcó que “se están comprobando as deficiencias coa finalidade de subsanalas en breve”. 

El alcalde se reunió en enero, junto con los demás regidores municipales de la comarca, con la Confederación Hidrográfica del Duero y la Consellería de Infraestruturas para buscar soluciones a los problemas en la zona. Sobre el estado de Riós, pidieron mejoras en alguna depuración, sobre todo de algunos pueblos que tienen las fosas bastante anticuadas -como Fumaces-.

En la depuradora del Marmolín “o ideal sería cambiala por unha máis grande, porque asume bastantes máis vertidos que cando se puxo”, señala Veiga, mientras que la de Marcelín precisa un motor nuevo. “O ideal sería cambiar a un método máis moderno de depuración, e como o concello non ten capacidade para facelo, solicitamos axuda a Confederación e Xunta, que xa traballan no tema”, concluye el regidor municipal.

Te puede interesar