La conselleira de Traballo clausuró en Verín y Cea dos iniciativas de fomento del medio rural

Dos talleres formaron a 51 parados jóvenes

Beatriz mato presidió la entrega de diplomas en Cea. (Foto: Martiño Pinal)
Mejorar la calificación formativa y laboral de las personas desempleadas del medio rural gallego ha centrado los talleres de empleo desarrollados en el último año en los concellos de Verín y Cea. Iniciativas que ayer se clausuraron ante la conselleira de Traballo e Benestar, Beatriz Mato.
El parque de Chaves albergó la entrega de diplomas a los 26 participantes en el taller de Baronceli (de 550.000 euros), encargados de la restauración de las áreas recreativas de Pazos, Tintores, piscinas de A Granxa y Fonte de Madoiras. 'O éxito destas iniciativas mixtas tradúcense en que o 70% dos participantes atopan despois un posto de traballo', señalaba Mato, quien anunció ante el regidor Juan Manuel Jiménez que 'aprobouse, cun importe de 300.000 euros, o obradoiro de San Antón, que permitirá que 22 xóvenes traballen no acondicionamento das áreas recreativas'. Jiménez aprovechó su intervención para agradecer 'non só a concesión destes dous obradoiros senón tamén da futura escola infantil, cunha oferta de 75 prazas e un investimento de 900.000 euros'.

En su visita a Cea, Mato clausuró el taller 'Terras de Cea' donde 25 alumnos (y una inversión de 535.000 euros) han completado la recuperación del 'Camiño de Castelao', así como fuentes, hornos y lavaderos. Desde el PSOE denunciaban la 'desvergonza' de la conselleira, 'que vén a Ourense a facer campaña electoral', criticaba la secretaria de organización, María Quintas, al entender que 'a Xunta utiliza os impostos dos galegos para estar permanentemente en campaña electoral visitando os obradoiros para beneficiar aos militantes, aos alcaldes e aos seres queridos do PP'. Quintas critico la política discriminatoria de la Xunta en la concesión de los talleres.

Te puede interesar