Verín ya gastó 80.000 euros en litigios con la CIG, según el alcalde

El alcalde de Verín, Juan Manuel Jiménez Morán, cargó ayer contra la Confederación Intersindical Galega (CIG), acusándole de plantear pleitos continuamente contra el Concello, algo que afecta a todos los verinense. 'Iniciou un proceso por cuestión laboral no 2007 que nos costou 58.841 euros. Despois, tivemos outro de 19.000 e no 2012 outro que nos leva costado 10.000 euros', señaló el regidor, recordando que la mayoría de las sentencias son desfavorables a la formación sindical, 'pero temos que defendernos e isto costa diñeiro ás arcas municipiais'.
Los datos no incluyen el pago de los 2.000 euros a la CIG a que fue condenado el Concello por el Juzgado de lo Contencioso Administrativo en el caso ya conocido como el de 'as pancartas' por vulneración de derechos fundamentales recogidos en la Constitución.

Jiménez Morán aseguró ayer que va a recurrir el fallo ante el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia 'e o final nos darán a razón porque non se vulnerou ningún dereito fundamental. Foi a CIG a que cambiou o texto despois de que lle concedéramos a licenza. Ademáis, as pancarcas estiveron días instaladas na rúa antes de que a Policía Local as retirara', apuntó Jiménez Morán.

El sindicato recuerda que el Concello ya fue condenado en varias ocasiones por incumplir la legalidad.

Te puede interesar