El concejal de Turismo ofrece ‘o meu apoio total’

La ‘Feria de Abril’ cierra con éxito de participación y garantías de continuidad

Los organizadores de la ‘Feira de finales de abril’ de Carballiño señalaron que ‘se superaron tódalas expectativas en canto a asistencia de público e ventas’. La ampliación de esta fiesta a todo el casco urbano es una apuesta de la Concejalía de Turismo.
Los siete hosteleros de la Praza do Emigrante que se responsabilizaron -junto a otros 11 establecimientos colaboradoresde la organización de la ‘Feria de finales de abril’ en Carballiño todavía no habían valorado la repercusión económica en la noche de ayer, coincidiendo con la última jornada de esta exaltación lúdica y gastronómica.

Pero, independientemente del balance de ingresos y gastos, estos propietarios apuntaron que ‘a verdade é que non pensabamos que esta celebración iba ter tanto poder de convocatoria, xa que se superaron tódalas expectativas postas no evento’. Si bien reconocen que el primer día de arranque de la fiesta -el viernes por la noche’foi máis ben un pouco floxo, tanto o sábado coma o domingo pasaron polo recinto feiral entre 2.000 e 3.000 persoas, non só do Carballiño senón tamén de outros puntos de Galicia coma Vigo, A Coruña e Compostela’.

Ampliación Este éxito de convocatoria, con el reclamo de los ‘pescaítos’, el gazpacho y el ‘fino’ de jerez, también fue avalado por el concejal de Turismo, Manuel Dacal. ‘Creo que foi un auténtico acontecimiento para o pobo carballiñés, e a nosa obligación é apoiar este tipo de propostas dende o goberno municipal’. Así, el también edil socialista de Comercio e Industria asegura ‘a continuidade deste festexo cunha implicación meirande do resto dos hosteleiros da vila, a fin de extendelo a todo o casco urbán’.

El alcalde, Carlos Montes, indicó que ‘unha iniciativa que contribúe a darlle ambiente ó Carballiño nunha época do ano na que o número de visitantes é baixo e que ademais parte da hostelería, un sector que nestes intres está a loitar contra a crise’.

Te puede interesar