El Concello de Castrelo repara doce carreteras

Una de las carreteras que será acondicionada por el Concello de Castrelo de Miño.
photo_camera Una de las carreteras que será acondicionada por el Concello de Castrelo de Miño.
El gobierno recurre al remanente de tesorería para acometer las obras en vías locales 

El Concello de Castrelo de Miño recurre a una modificación presupuestaria aprobada en un pleno reciente para acometer la reforma de un total de 12 carreteras que son de titularidad municipal. Para la modificación utiliza el remanente líquido de tesorería por un importe de 48.000 euros.

"Trátase de dar solución a un problema que o grupo de goberno xa detectara na diagnose integral das infraestruturas e servizos no que está a traballar desde a súa toma de posesión, e que coincide coas opinións e suxestións dos veciños de Castrelo", señala el alcalde, Avelino Pazos. 

En ese sentido apunta el regidor que "o sistema viario local, abandonado e moi deteriorado e falto de calquera tipo de mantemento polos anteriores gobernos municipais, necesita dunha reparación urxente, que facilite as comunicacións e evite a posibilidade de accidentes ou contratempos para a veciñanza".

Así, las primeras obras empezarán por las carreteras de Paradela a Foxo, de Vide a Cuqueira, de Meizo a Ramiras, de Prado ás Bouzas, de O Toledo a Nogueiredo, de Parada a Bouzas, y la carretera de Vilela. Asimismo, se acometerán mejoras en el acceso al pueblo de Troncoso, en el camino de Picota en Prado, en el vial a Meizo, en Cortiñas y en la carretera de A Costa a O Foxo.

Se trata de accesos entre localidades cuyo firme está deteriorado, lo que dificulta la circulación de vehículos y resta seguridad tanto a los conductores como a los peatones.

"O equipo de goberno é consciente do mal estado das vías, estradas e camiños do concello, así como o de algunhas instalacións e dependencias municipais, que necesitan de actuacións urxentes de adecentemento, arranxo ou renovación, dada a situación de abandono na que se atopan a maioría delas, para prestar servizos cómodos e satisfactorios aos nosos cidadáns", matiza Avelino Pazos, y en ese sentido anuncia que el Concello está trabajando en estos momentos en ver las necesidades más prioritarias para ir acometiendo reparaciones y la renovación de varias instalaciones municipales.

Al respecto, el mandatario municipal asegura que "o equipo de goberno está a traballar nos diferentes ámbitos dos servizos públicos de Castrelo de Miño, infraestruturas, cultura, deporte, política social, educación e sobre todo no eido económico, para dar solucións efectivas e reais á desfeita herdada de gobernos anteriores", insiste.

El alcalde, Avelino Pazos, asegura que los accesos están en muy mal estado y necesitan una reparación urgente.

Te puede interesar