Los ecologistas de O Ribeiro rechazan talar árboles enfermos sin estudiar las causas

El grupo ecologista ‘Coto do Frade’ de O Ribeiro considera una temeridad ejecutar la tala de los árboles muertos o enfermos de las riberas del Avia, cuando ‘non existe afirmación científica que avale as razóns polas que se está a producir esta seca masiva, sendo a propia Confederación Hidrográfica Miño-Sil quen no escrito remitido a esta asociación ratifica esta afirmación’, manifestaron los ecologistas.
De esta forma, la entidad se muestra contraria a la intención de la Confederación Hidrográfica Miño-Sil de realizar la tala, según se lo ha comunicado recientemente al Concello de Ribadavia.

‘Coto do Frade’ considera que ‘a tala das árbores e posterior repoboación deben producirse baixo rigurosos criterios científicos e técnicos’. En su opinión, ‘antes de calquera actuación téñense que clarificar as razóns senón estaremos dando voltas de peonza e, tal vez, estragando aínda máis os nosos ríos para conducilos a unha situación de morte biolóxica’.

Alerta

En ese sentido, añaden los ecologistas que ‘queremos recalcar a gravidade na que estamos inmersos e alertar da situación á sociedade e ás autoridades competentes poñéndonos a disposición das mesmas para colaborar na recuperación dos nosos ríos, sempre baixo criterios de lóxica e seriedade, que non conten con nós para actuacións como a presente’.

Asimismo, recuerdan que los efectos demoledores de esta enfermedad son perceptibles en tramos de los ríos Avia y Arenteiro a su paso por los concellos de Ribadavia, Beade, Leiro, Carballiño y Boborás, ‘afectando xa a todo o curso medio e baixo de ambos’, puntualizaron.

‘Coto do Frade’ insiste en que de momento sólo se barajan varias circunstancias que pueden estar provocando el desastre ambiental, pero no son más que hipótesis y por eso reclama un estudio riguroso.


Te puede interesar