Adega pide que se veten nuevos embalses en el Miño y el Sil

La Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia (Adega) solicitó que se veten nuevos embalses en los ríos Miño y Sil, una posibiliad que deja abierta la memoria del nuevo plan hidrológico para la zona. “O novo Plano Hidrolóxico Miño-Sil debería declarar aos ríos galegos da súa competencia como zonas libres de novos aproveitamentos hidroeléctricos, xa que estes son os principais responsábeis da deterioración do seu estado ecolóxico”, destaca la asociación.

Se muestran especialmente críticos con las estaciones de bombeo, aquellas que conectan dos embalses ya existentes mediante centrales de turbinación con el fin de acumular la electricidad producida y no colocada en el mercado, sobre las que afirman que “precisan de importantes obras públicas durante a súa execución e contribúen a alongar os impactos das infraestruturas xa existentes sobre as bacías fluviais e os ecosistemas circundantes”.

“Dende Adega propoñemos que estas infraestruturas non poidan desenvolverse dentro dos espazos que conforman a Rede Natura 2000, nin afectar ás zonas protexidas”, afirman. Resaltan que el agua y los humedales son “activos ecosociais”, por lo que su aprovechamiento debe responder siempre a los criterios que maximicen el beneficio social.

Te puede interesar