El alcalde de Maceda defiende su reordenación

El alcalde de Maceda sigue adelante con su plan de reestructuración del servicio de Axuda no Fogar, el cual quedará puesto en funcionamiento en la primera quincena de este mes.
Precisamente la reducción prevista de trabajadores en este servicio fue una de las causas, además del recorte en obras, de la ruptura del bipartito. El alcalde de Maceda, Xavier Oviedo, recuerda que el plazo para la contratación de las dos auxiliares subvencionadas al cien por cien remata en septiembre y que ya estaba previsto contratarlas.

'Dende la Alcaldía entendemos que a concelleira do PSdeG Ana María Rodríguez se precipita a hora de lanzar estas acusacións, debido supoño o malestar pola perda de poder no Concello', señala Xavier Oviedo, alcalde del Concello de Maceda.

'A estructuración que tiña a area de Servicios Sociais do Concello estaba moi sobredimensionada, como xa explicamos a pasada semana. A súa reestructuración é froito da ruptura do goberno bipartito, porque era unha situación insostible', añade Vigo.

'O servizo vai a pasar de oito persoas contratadas e pagadas cen por cen polo concello a catro, dúas de elas pagadas cen por cen polo Plan E2 e as outras dúas polo programa de Cooperación', finaliza el alcalde de Maceda.

Te puede interesar