DIPUTACIÓN

Manuel Baltar critica el “bufonismo político" de Gómez y Pérez Jácome

El presidente de la Diputación critica el "bufonismo" de la oposición y le pide "política de altura"

El presidente de la Diputación, Manuel Baltar, criticó el "bufonismo político" de los portavoces provinciales del PSOE, Ignacio Gómez, y de Democracia Ourensana, Gonzalo Pérez Jácome, por las críticas vertidas en relación a su vida privada, destacando que "será a última vez" que comente su actitud. "Dedícome a gobernar a provincia traballando en positivo e conseguindo que a Deputación teña o remanente de tesourería máis alto e o endebedamento máis baixo da súa historia, á vangarda dos gobernos provinciais", afirma Baltar, que critica la forma de hacer política de los grupos de la oposición.

"Tanto o bufonista da política como o mentirán oficial, porque a Deputación dixo oficialmente que minte, están a facer unha política piollosa e con lamparóns que non leva a ningunha parte e que é todo o contrario da política de altura que pedín no meu discurso de investidura", proclama el presidente de la Diputación, que añade: "Están para min incapacitados para facer política de altura, cando hoxe teñen máis medios que nunca para facelo".

Baltar alude a la reprobación y a la petición de dimisión del portavoz socialista, Ignacio Gómez, aprobada por el pleno provincial el pasado viernes por "as súas continuas mentiras e falta de escrúpulos". Sobre Pérez Jácome, criticó que cuestionara a la empresa Cañas Maside y a la agencia de viajes de la ciudad que organizó su viaje a Estados Unidos para negociar la misión comercial de empresas ourensanas.

"Agora tócalle a unha empresa de viaxes discutindo o prezo duns billetes de avión", añadió el presidente provincial, que puso en valor su trabajo en la junta de gobierno de la Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP): "É onde Ourense acude a falar de financiamento, competencias e cousas serias".

Te puede interesar