Xosé Manuel Pérez Bouza destaca como uno de sus mayores logros en la Cámara Alta la partida presupuestaria lograda para la Real Academia Galega

El BNG llevará al Senado las obras aún pendientes

El senador del BNG Xosé Manuel Pérez Bouza. (Foto: MARTIÑO PINAL)
El senador del BNG Xosé Manuel Pérez Bouza realizó ayer un balance público de la presencia de la formación nacionalista en el Senado, donde el BNG 'defendeu permanentemente os intereses de Galicia e de Ourense que teñen presenza nos debates que alí se suscitan'.
Para el senador nacionalista 'nos máis de dous anos e medio de lexislatura nin os 13 senadores galegos do PP nin os 5 do PSOE presentaron nin unha soa pregunta de control ao Goberno, nin interpretación nin moción que tivese como eixe central os intereses de Galicia ou de Ourense'.

Entre sus mayores logros, Bouza destacó el compromiso para dotar de presupuestos a la Real Academia Galega (RAG), por parte del Estado. Además, Bouza aseguró que durante los dos años y medio de legislatura el BNG presentó en pleno y comisión 'múltiples preguntas de control, interpretacións e mocións ao Goberno sobre temas de interese para a provincia e para Galicia'.

De hecho, Bouza se calificó a sí mismo como el senador con más actividad dentro del Senado.

Asimismo, expresó su 'satisfacción' por lograr que la base operativa de incendios forestales de Laza 'permaneza no tempo', ya que 'existía intención por parte do Ministerio de Medio Ambiente de eliminala'.

No obstante, Pérez Bouza manifestó su 'frustración' por 'non lograr un compromiso' del Gobierno para declarar una 'moratoria e que non se sigan concedendo licenzas para máis aproveitamentos hidroeléctricos do Miño e do Sil'.

En ese sentido, indicó que el 'PP e PSOE teñen o mesmo posicionamento, coincidente cos intereses das empresas hidroeléctricas, que para nada queren declarar esa moratoria', reprochó.

Por último, Pérez Bouza aseguró que su objetivo para lo que queda de legislatura en la Cámara Alta será que no se retrasen más las obras del AVE a Galicia, subrayando que las grandes infraestructuras gallegas 'non poden sufrir máis retrasos' después de asegurar que las consecuencias las 'pagan os cidadáns'. En este sentido, acusó al Gobierno del Estado de 'gastar' grandes cantidades, mientras que en Ourense se amontonan estudios y planes que nunca acaban de materializarse.

Te puede interesar