El presidente provincial confirma que José Luis Baltar será el candidato del PP a la presidencia de la Diputación

El candidato del PP se marca como reto la 'transformación da cidade'

Rosendo Luis Fernández y José Manuel Baltar (Foto: JOSÉ PAZ)
'Faltan 354 días para que ó Concello de Ourense o presida un alcalde popular'. Así, con una buena dosis de optimismo y autoconfianza, comenzaba Rosendo Luis Fernández la que era su primera comparecencia pública en la ciudad como candidato del PP a la Alcaldía. Acompañado por el presidente provincial, José Manuel Baltar, el aspirante explicó que contará con todos los ciudadanos, y particularmente con el grupo municipal del PP, para alcanzar el gobierno de la ciudad y realizar la 'segunda grande transformación da cidade. A primeira tamén foi froito dun goberno popular', destacó Baltar Blanco.
Aunque ambos descartaron dar nombres, al asegurar que todavía no se había hablado de las listas -Fernández alabó tanto a Enrique Nóvoa como a José Luis Baltar-, el presidente provincial sí ratificó que 'está claro que José Luis Baltar será o candidato popular á presidencia da Deputación. Para ser presidente, hai que ser deputado provincial e para iso, concelleiro. Nada se falou, estamos a un ano, de ningunha outra cousa que non fóra o número un para o Concello de Ourense'. El presidente provincial afirmó que será 'a lista máis potente xamais elaborada en torno a un partido político no Concello de Ourense e Rosendo Luis Fernández será quen de liderar a ese grupo político que recuperará á maioría absoluta'.

Fernández, que aseguró que 'xa estamos traballando coordinadamente co grupo municipal popular e co seu voceiro (Enrique Nóvoa), se mostró convencido de que no habrá problemas entre los militantes, a pesar del apoyo con el que, a priori, contaba Nóvoa, dado que 'a fidelidade da xente do PP con este candidato é máxima'. A este respecto, Baltar Blanco puntualizó que, aunque Nóvoa había salido mejor valorado en la encuesta realizada por el PPdeG, 'o máis importante daquela enquisa é que non se conseguía a maioría absoluta e eso é o que nos fai afrontar os retos que temos por diante e apostar por Rosendo Fernández de xeito unánime'. El candidato afirmó que 'en política non van so os coñecidos' y que por eso fue elegido con 'un ano de antelación'.

Te puede interesar