Ciudadanos augura un papel “decisivo” en el futuro de la urbe

El candidato José Manuel Gómez (i), durante un debate celebrado en la Televisión de Galicia.
photo_camera El candidato José Manuel Gómez (i), durante un debate celebrado en la Televisión de Galicia.

El candidato de Ciudadanos a la alcaldía de la ciudad, José Manuel Gómez, ve necesario un cambio de rumbo en la ciudad. “Non só despois de coñecerse os audios de Jácome, senon despois dos catro anos que leva no goberno gracias ao PP. A poboación debe recapacitar e analizar tamén o que pasou nas últimas décadas. Hai xente que non trae mochilas, que estamos limpos, que o único que sabemos é traballar”, explica. 

El partido logró dos concejales en la corporación municipal en los comicios de 2019 y espera mejorar los resultados de cara a este 28M. “Nós xa demostramos que somos constructivos, sempre imos sumar, nunca restar. Esa é a nosa idea”, asegura Gómez, que augura un papel “decisivo” de su formación en el futuro de la ciudad. “Imos facer todo o posible por saír vitoriosos e traballar por Ourense”, añade. 

Entre las prioridades del partido, el candidato destaca la aprobación del Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), la recuperación de los espacios termales actualmente cerrados, la apertura de la Plaza de Abastos nº1, el cierre del casco histórico al tráfico rodado o la reestructuración de la línea de autobuses. “Tamén consideramos moi necesario reforzar a seguridade, non pode ser que os veciños non camiñen tranquilos polas nosas rúas”, apunta.

Te puede interesar