El concejal de Turismo propuso esta iniciativa, que también respalda el PP, a los 'pulpeiros'

Los comerciantes apoyan la jornada de feria en domingo

Una pareja de 'pulpeiros' prepara raciones en la 'Festa do Pulpo'. (Foto: XESÚS FARIÑAS)
La celebración de jornadas de feria y mercado en domingo, con el objetivo de dinamizar la economía de la villa del Arenteiro fue propuesta por el concejal de Turismo, Manuel Dacal, a una representación del colectivo de 'pulpeiros' de Arcos en una reunión desarrollada en la tarde del pasado viernes. 'Esta iniciativa contou co visto bó da meirande parte dos asistentes a xuntanza, que consideraron era interesante,se ben quedaron en dar unha resposta definitiva en canto falasen co resto das familias de Arcos que se adican a cocer o cefalópodo polo mundo adiante'.
La idea del equipo municipal de gobierno será apoyada por la Asociación de Comerciantes y Empresarios de Carballiño (ACEC), a cuyo presidente, Adolfo Nogueira, le parece 'estupenda', si bien matiza que 'ten que ter o respaldo dos sectores implicados'. Así, el responsable de la patronal carballiñesa apunta que 'as feiras dominicais están funcionando ben noutras localidades de Galicia, coma é o caso de Noia, xa que se convirten nun foco de atracción de visitantes nunha xornada de lecer'. En este sentido, Adolfo Nogueira indica que 'ademais da compoñente eminentemente gastronómica, os comerciantes poderían aproveitar para abri-los seus establecementos e captar clientes de fóra do municipio e incluso da comarca, pero todo elo ten que estar acompañado por unha oferta de actividades culturais e lúdicas que sirvan tamén de reclamo'.


DESCANSO

El portavoz de la oposición en la Corporación carballiñesa, el 'popular' Argimiro Marnotes aboga por organizar primero 'aquelas feiras que coinciden en domingo coas datas do 16 e 31 de cada mes e que tradicionalmente se adiantan ó sábado, porque contribuirían a encher un baleiro nunha xornada de descanso e na que hai carencia de oferta de actividades comerciais'. El también presidente del PP local añade que 'elo favorecería que moitas familias se achegasen ata Carballiño para pasar un día de relax e de paso xantar o polbo e face-las súas compras'.

Marnotes advierte que 'é fundamental que o Concello se poña dacordo cos pulpeiros, tendo en conta que son moitos os que se desprazan os domingos a outra vilas e cidades da provincia e do resto de Galicia, co fin de que amosen o seu interés por instalar os seus postos habituais'. Por otra parte, el concejal 'popular' considera que 'estas xornadas tamén teñen que ser de festa, e por iso sería convinte que a banda de música ou grupos de gaiteiros animasen as prazas e rúas da vila'.


VERANO

Esta animación musical ya había sido puesta en marcha hace tres años por hosteleros del entorno de la Plaza Mayor de la villa durante las ferias de los meses de verano de Carballiño, mediante la contratación de una asociación que agrupa a 'gaiteiros', 'cantareiras' y 'pandereteiras'. Sin embargo, la experiencia no obtuvo el apoyo económico necesario de los propietarios de puestos de pulpo de la zona y los locales de hostelería abandonaron la idea.

Te puede interesar