CxG reclama al alcalde de Punxín “máis transparencia”

Eladio Fernández, concejal de Compromiso por Galicia (CxG) en Punxín, preguntó públicamente ayer por “quen pagou a bodega do alcalde de Punxín?”. Y es que Fernández está tratando de que el alcalde Manuel Vázquez muestre “máis transparencia e as facturas da obra de rehabilitación da súa adega”, por la que está siendo investigado el regidor. 

“Como vostedes saben, a primeira obriga como concelleiro é a labor de control da acción do goberno do alcalde, polo que veño a denunciar o ataque a liberdade de expresión que veño a sufrir como representante público”, explica el concejal, quien acaba de recibir una citación para acudir a un acto de conciliación, previo a una querella por calumnias que “pretende interpor o representante da empresa Cobiastec”, la empresa con la que trabajó en alguna ocasión el Gobierno local.

“Eles sentíronse aludidos nun pleno no que censurei ao alcalde por incumprimento da legalidade urbanística e abrírselle un expediente de reposición da legalidade, así como por ter o alcalde a obriga de aclararlle á oposición calquera dúbida que afecte á transparencia”, explica el portavoz de CxG.

Las facturas

Por ello, Eladio Fernández quiso recordar, una vez más, la “falta de transparencia” do alcalde y aprovechó la ocasión para remarcar que “os representantes dos veciños temos a obriga de dar luz as ”escuridades” da xestión pública, polo que Cobiastec non ten que buscar responsabilidades no concelleiro, senón que ten que buscar a transparencia para saber quen pagou os 100.000 euros que costou a reforma da bodega”.

Por su parte, el regidor, Manuel Vázquez, quien ya convocó -por petición de la oposición- un pleno extraordinario por este asunto, no quiere hacer declaraciones sobre la rueda de prensa de Fernández y el acto de conciliación.

Te puede interesar