Educar a los estudiantes para respetar el territorio

Por tercer año, el Concello de Ourense y el Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia (COAG) colaboran en la difusión del programa educativo Proxectoterra, que el colegio creó en el año 2000 con el objetivo de contribuir a que los jóvenes gallegos perciban la arquitectura y el territorio como pilares básicos da la cultura.
Proxectoterra, como indició la concelleira de Educación, Ana Garrido, 'é un proxecto de intervención pedagóxica que se dirixe ás distintas etapas da educación obrigatoria a través de visitas ás cidades galegas e intercambios territoriais'. En esta ocasión, las actividades presentadas ayer están enfocadas a profesores de Primaria.

Xosé Manuel Rosales, coordinador del proyecto, anunció que el Colexio de Arquitectos está trabajando en el diseño de materiales que permitan ampliar el programa a la educación infantil. En juego está 'contribuír a que a cidadanía teña unha mellor formación sobre os espazos que habitamos e o noso proceso de construcción, herdanza e transmisión dese patrimonio a xeracións futuras', señaló.

Te puede interesar