Concello

La oposición acusa al PP de "plantar" a la UPO

Los afectados por el desmantelamiento de los cursos se manifestarán

La Universidade Popular de Ourense lanza otro S.O.S ante la inacción del Concello de Ourense para defender este servicio municipal que el alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, pretende desmantelar y que atrae cada curso a más de 3.000 alumnos. La plataforma “Non ao peche da UPO” mantuvo ayer una nueva reunión con los grupos de la oposición, con la novedad de la ausencia del PP por “motivos de agenda”. PSOE, BNG y Ciudadanos criticaron la inasistencia de los populares, cuando antes de entrar al gobierno local sí apoyaban al colectivo. 

“Solicitaremos informes para aclarar se os acordos do pleno que avalou a reactivación e mantemento da UPO son vinculantes e consultaremos a posibilidade de celebrar outro pleno extraordinario”, explican desde el PSOE, que critican que el PP “xoga a dúas bandas, prometeron todo o seu apoio e unha vez se foi Jesús Vázquez non aparece ninguén por cuestións de axenda”. José Araújo, de Ciudadanos, apuntó que “o PP posiciónase ao lado de Jácome”. Luis Seara, del BNG, definió  como “atropello” las intenciones del gobierno local con la UPO. Por último, Miguel Caride, de los no adscritos, anotó que la UPO “ten unha función social e hai que mantela”.

Reacción de la UPO

Los miembros de “Non ao peche da UPO” realizaron un balance “positivo” al lograr “o apoio político maioritario”. Sobre la ausencia del PP aclaran que “volveremos a ter outra reunión que está por definir”. El colectivo alerta de que en diciembre, cuando finalicen los cursos, “non haberá UPO”. En este sentido, apuntan que “volveremos a saír a rúa, sería un drama a desaparición da UPO”.

Te puede interesar