Ourense lanza su nueva marca “OU” ante la llegada del AVE

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La propuesta turística llega “nun momento clave” para “converternos na porta de entrada de Galicia”

La Diputación, a través del Instituto Ourensano de Desarrollo Económico (Inorde), presentó este martes en el Castillo de Monterrei la marca y estrategia turística de la provincia bajo el nombre de “OU”. “Tras esta marca, atópase un territorio integrado por 92 concellos e as súas iniciais son suficientes para resolver unha necesidade gráfica. Con dúas letras pretendemos anclarnos na mente do visitante, porque sintetizan a nosa identidade, nunha provincia xenuina, capaz de conservar a súa autenticidade”, explicó el presidente de la Diputación, Manuel Baltar.

“A marca turística de Ourense pivota sobre catro eixos que son os produtos cabeceira do territorio: natureza, patrimonio, enogastronomía e, por suposto, termalismo como ese gran factor diferencial”, destacó Baltar, que también recordó la importante presencia de Ourense en instituciones internacionales como la Asociación Europea de Ciudades con Patrimonio Termal Histórico y el Foro del Eje Atlántico. Según Baltar, la estrategia se presenta  “nun momento clave, coa inmediata chegada da Alta Velocidade que metamorfoseará o sector turístico provincial e do noso rural, ao converternos máis ca nunca na porta de entrada a Galicia e situarnos a pouco máis de dúas horas da capital de España, un dos nosos mercados de proximidade máis importantes”.

Al acto asistieron medio centenar de representantes institucionales y empresariales, así como la gerente del Inorde, Emma González, que explicó, desde el punto de vista técnico, la estrategia turística a seguir en la provincia. Ésta se sostiene al rededor de cuatro pilares interrelacionados: sustentabilidad, digitalización, inteligencia turística y transformación competitiva. “Debemos lograr que esta transformación sexa sostible, e aínda máis coa chegada da Alta Velocidade ferroviaria que trae consigo uns retos nos que xa se leva tempo a traballar”, explicó Emma González.

Entre las líneas de acción principal, destaca un plan de movilidad que garantiza la redistribución de flujos turísticos en todo el territorio y la captación de financiación a través de líneas como el Plan de Sustentabilidad Turística en Destino de la mano de la Secretaría de Estado de Turismo y de la Xunta. Además, González recordó que “ademais do Plan Termal 2022-24 xa aprobado, tamén se presentou este ano a candidatura ao Plan Nacional Xacobeo, cuxa resolución estaría prevista antes de finais de ano, e tendeu a man ás diferentes comarcas para presentar propostas ás vindeiras convocatorias especializadas en Enoturismo ou Cascos Históricos”. 

Con esta hoja de ruta, “Ourense, a provincia xenuina” se marca como objetivo afrontar el reto demográfico mediante el desarrollo de un turismo sostenible.

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