El PP atribuye el avance a 'unha burda manobra de despiste'

Rosendo Fernández.  (Foto: JOSÉ PAZ)
'Unha burda manobra de despiste cara o congreso do PSOE de mañá (por hoy) e, sobre todo, cara o que si coñecimos esta mañá (por ayer): a nova modificación de crédito de dous millóns de euros que se levou polo trámite de urxencia'. Esa es la valoración que el portavoz del grupo municipal del PP, Rosendo Fernández, realizó del avance de los presupuestos municipales dado a conocer ayer por el gobierno local mediante una nota de prensa.
Fernández no entra a opinar sobre los detalles facilitados por el gobierno local en su comunicado porque el PP, 'a formación política máis votada desta cidade e principal grupo da oposición, non ten constancia dese documento, a pesares de que levamos seis meses solicitando e reiterando as nosas preguntas ó respecto na xunta de área e mesmo cunha moción do pleno deste Concello'.


VALORACIÓN TÉCNICA

Los populares se enteraron de las cifras que manejará el Concello en lo que resta de año -una vez sean aprobadas definitivamente por el pleno, lo que se demorará varios meses- por los medios de comunicación, lo que Rosendo Fernández considera 'un claro desprezo institucional cara o partido máis votado'. El PP ya avanza que 'en canto teñamos datos sobre o borrador de orzamentos faremos unha valoración técnica, pero polo de agora nós, como grupo político, non coñecemos absolutamente nada deste tema. E non foi por non preguntar acerca deste asunto', reitera el portavoz municipal de la formación.

De hecho, los populares ya anunciaron en diversas ocasiones que, de no contemplarse, propondrán la inclusión de partidas presupuestarias para determinados proyectos, como Montealegre.

Te puede interesar