PSOE y BNG ven al PP “desesperado” ante el 18F

Luis Seara (BNG) y Natalia González (PSOE).
photo_camera Luis Seara (BNG) y Natalia González (PSOE).

El PSOE y el BNG respondieron este miércoles a las críticas de Paula Prado, que les llamó “mentirosos”

PSOE y BNG cargaron ayer contra la secretaria xeral del PPdeG, Paula Prado, tras acusarlos de “mentir” a los ciudadanos por la subida de peajes en la AP-53 y la falta de concreción sobre el juzgado específico de violencia de género. 

La secretaria xeral del PSOE de Ourense, Natalia González, le recordó a Prado que los peajes son “obra e gracia do Partido Popular” y que el único que liberó de estas tasas a la ciudadanía fue el gobierno bipartito liderado por Emilio Pérez Touriño. “Os grandes avances neste senso para os petos dos galegos chegaron da man de Pedro Sánchez dende o Goberno de España, así como as melloras das infraestruturas ou os abonos para o tren”, añadió, en respuesta a la declaración realizada por la popular en su visita a la ciudad el pasado martes. 

La socialista Natalia González ironizó sobre si Prado habría venido “a asinar outro pacto novo con Gonzalo Pérez Jácome, ante a previsible perda da maioría absoluta do PP de Alfonso Rueda, blindándose polo interese do partido, pero hipotecando de novo á terceira cidade de Galicia e ao resto da poboación”.

En último lugar, la socialista invitó a la popular a “terse achegado ata o Complexo Hospitalario Universitario de Ourense” para comprobar la “situación crítica” de la sanidad gallega, tras “14 anos de recortes e desmantelamento do PP”.  

Por su parte, el portavoz del BNG de Ourense, Luis Seara, justifica con la “desesperación” por el acuerdo de investidura logrado por la formación nacionalista, las declaraciones de la secretaria xeral del PPdeG.

“Esas declaracións reflicten a desesperación polo logro acadado polo BNG”, manifestó Seara, quien aseguró que el PP empieza a asmuir que su tiempo político “toca ao seu fin”, ya que solo así se puede entender que “os que levan lustros gobernando a provincia e son os responsables de ter  Ourense sumida na máis absoluta parálise e son os campións da mentira acusen aos demais”.

Para los nacionalistas, que aquellos que decían que “nunca apoiarían a Jácome, acusen agora de mentir, é un chiste”, y critican que hace falta ser “cínico e hipócrita” para acusar al BNG de la subida de los peajes cuando, recuerdan, “foi o PP, con Aznar, quen prorrogou por 25 anos máis a concesión da AP-53”.

En cuanto al juzgado de violencia de violencia de género, subrayó que el PP quien, “en reiteradas ocasións, se posicionou en contra”, lamentando que la propia Xunta “non reclamou nunca a súa implantación”.

Te puede interesar