Ourense

El PSOE culpa al PP de “aniquilar a industria"

Ourense

Elecciones 12-J

El PSOE culpa al PP de “aniquilar a industria"

Los representantes socialistas, en su visita a la zona industrial de O Carballiño.
photo_cameraLos representantes socialistas, en su visita a la zona industrial de O Carballiño.
Los socialistas acusan al gobierno de Feijóo de "abandonar á provincia"

El PSdeG-PSOE denunció "unha década de aniquilación da industria de Ourense" después de la sucesión de "políticas de Feijóo centradas na venta de fume e no escapismo das súas responsabilidades". Desde el polígono industrial de A Uceira do Carballiño, dionde la candidatura socialista visitó las empresas Dizmar e Gri Towers Galicia, insistieron en la necesidad de un "cambio inmediato na Xunta co fin de sacar á provincia do buraco negro onde a meteu o PP tras unha década de Feijóo e trinta anos de baltarismo", según manifestó Marina Ortega, cabeza de lista por la provincia de Ourense.

“A provincia non merece o abandono de Feijóo en políticas industriais", destacó Ortega antes de asegurar que "os traballadores, as traballadoras e as poucas grandes industrias instaladas na nosa provincia son conscientes de que Fejióo non é un aliado do sector industrial tras tantos anos de abandono que acabaron coa provincia nun buraco negro".

Sintonía con Madrid

Frente a lo que calificó como una "inacción", la candidata del PSOE destacó que "un goberno progresista en San Caetano situaría as necesidades industriais de Ourense no foco central do Consello da Xunta, do mesmo xeito que xa fixo o Goberno central que está a traballar para buscar solucións".

Los socialistas censuraron que la única actuación del PP en materia industrial en la provincia "foi o fume que trouxo a Ourense en forma de anuncios fracasados e factorías pechadas, como a fábrica de coches eléctricos chinos en Melón; a vidreira e a gran factoría cárnica de Xinzo; o polígono industrial do motor en Verín; a base de avións militares de Trasmiras; ou peche de T-Solar en San Cibrao das Viñas tras recibir decenas de millóns en axudas públicas".

Ortega recordó que la política energética del Partido Popular en contra de las energías renovables también perjudicó a muchas de las empresas de Ourense". "A única política industrial de Feijóo foron os reiterados titulares sobre barcos de Pemex, un fracaso absoluto porque nunca máis se soubo diso e, ademais, estaba planificado a centos de quilómetros de Ourense", concluyó.

Además de las reuniones con el tejido industrial, los representantes del PSOE realizaron un reparto de información por las calles de O Carballiño, algo que repitieron también en los barrios del Vinteún, Santa Teresita y Covadonga de la capital provincial.