juicio

"No queremos una cabeza de turco, queremos darle voz al río Barbaña"

Miembros de la Plataforma Ríos Limpos, así como de las asociaciones de vecinos San Breixo de Seixalbo, Encontros de Ponte Noalla y Parque Barbaña se manifestaron este martes frente a los nuevos Juzgados antes del comienzo del juicio

Miembros de la Plataforma Ríos Limpos, así como de las asociaciones de vecinos San Breixo de Seixalbo, Encontros de Ponte Noalla y Parque Barbaña se manifestaron este martes frente a los nuevos Juzgados antes del comienzo del juicio para reclamar "o cese do responsable da Confederación Hidrográfica Miño-Sil pola súa ineficacia no control dos vertidos", según subrayó Xosé Santos, miembro de la asociación.

En un comunicado leído a continuación, se reclamó"a tódolos estamentos sociais, políticos, veciñais e cidadanía en xeral a axuda para a axeitada protección e denuncia de tódolos estragos que soportan os ecosistemas fluviais". Recordaron, asímismo, que "das máis de 75 denuncias realizadas pola Plataforma, máis de 30 son do río Barbaña".

Juan Cid, vocal de San Breixo, explicó que "nós reclamamos unha reposición alá onde se produciu o dano, houbo un dano colectivo a cidade e isto ten que ter un prezo; parece que se pide cadea para dúas persoas de Espina e Delfín, pero sen chegar a tanto, pensamos que esto ten que significar un antes e un despois". Añadió que tal vez "sexa a primeira vez na historia de Ourense que se celebra un xuizo por un delito contra o medio ambiente".


Toque de atención


Rocío Díaz, presidenta de la asociación Parque Barbaña, apuntó que "no podemos estar cada ocho días con este problema" y considera el juicio "una llamada de atención" para impulsar mejoras en este cauce fluvial. "No queremos una cabeza de turco, queremos dar voz al río y que los políticos, a raíz de este juicio, tomen medidas efectivas, porque las aplicadas hasta ahora no lo están siendo", remarcó Yolanda Iglesias, presidenta de la asociación de vecinos Ponte Noalla.

Te puede interesar