Política

Los socialistas ven en la obra del Puente Romano un “mamotreto"

Carmen Dacosta anima a la Xunta a tener en cuenta la opinión de los vecinos para planificar obras

La diputada del PSOE Carmen Rodríguez Dacosta insta a la Xunta a "redefinir" el proyecto de la segunda fase de la rehabilitación del Puente Romano y del skate park situado en O Couto, al entender que "a cidade non se pode converter nun tetris de pezas sen sentido". La socialista anima al Gobierno gallego a hablar con los vecinos antes de acometer nuevas infraestructuras, "xa que os feitos demostran que actuaron sen atender as súas necesidades".

Dacosta es muy crítica con los trabajos junto al Puente Romano. "Atopámonos co levantamento dunha plataforma de formigón e prevemos que pode ser outro mamotreto sen sentido que xa se levou por diante as árbores da zona e que pode afear un dos monumentos máis emblemáticos da nosa cidade e pór en risco a súa protección e valor", dice la diputada ourensana.

Mientras, en el caso del skate park, Dacosta indica que "é necesario buscar alternativas polos posibles danops que pode ocasionar ó pulmón verde", recordando que existe un rechazo vecinal hacia el cambio de uso.

Te puede interesar