El candidato del BNG subrayó la necesidad de ‘continuar co cambio transformador de Galiza’

Suárez Canal hace un llamamiento en Celanova para lograr el apoyo nacionalista

Alfredo Suárez Canal, durante el mitin que protagonizó ayer  en Celanova. (Foto: Miguel Ángel)
El candidato número 1 del BNG por Ourense, Alfredo Suárez Canal, pidió ayer el voto para la formación nacionalista en Celanova, donde recordó que ‘Galicia xa ten demostrado que ‘pode’‘, agora precisamos determinar máis nacionalismo no goberno e iso pasa por votar ao BNG’. El candidato nacionalista recalcó que los próximos cuatro años ‘teñen que ser os do desbloqueo definitivo das concentracións parcelarias, a Lei do Viño e a Lei de Montes e o Plan do Sector Cárnico, que está a piques de ser rematado’.
El cabeza de cartel nacionalista por Ourense, Alfredo Suárez Canal, explicó en un mitin en Celanova los objetivos del BNG de cara al 1 de marzo, consistentes en que los ciudadanos revaliden su apoyo a esta fuerza política para poder ‘continuar, completar e ampliar as políticas de compromiso, de principios, de valores e de confianza nas potencialidades do País que temos demostrado durante estes máis de tres anos’.

Suárez Canal afirmó que ‘sí podemos, pois xa temos demostrado que fomos capaces, os feitos nos avalan’ y subrayó que ‘necesitamos máis determinación do nacionalismo na Xunta, poder extender o noso cambio transformador a máis ámbitos’.

Recordó a los simpatizantes y militantes del BNG en Celanova que el acto de votar es un ‘exercicio de afirmación da nosa racionalidade, o que nos diferencia como especie’ y advirtió que de las urnas no sólo saldrán nuevos gobernantes, sinó también ‘qué tipo de políticas queremos que éstes executen e qué Galiza queremos construir’. De hecho, hizo este llamamiento a toda la sociedad, ‘independentemente de a quen votaran noutros comicios’, convencido de que ‘coinciden con nós no compromiso con Galiza’.

El candidato nacionalista también participó horas antes de estar en Celanova en un mitin en Portomarín (Lugo), donde subrayó el trabajo del BNG, tan to en la oposición como en el Gobierno, en defensa de la agricultura, ‘dándolle o carácter estratéxico que o Medio Rural significa’. Reconoció, eso sí, que los cambios, ‘cando son estructurais e de políticas profundas, non se fan de hoxe para mañá’, asegurando que no existe un sólo ámbito del Medio Rural en el que no se haya actuado y avanzado, matizando que ‘cómpre consolidar no futuro para acadar un grao de dinamismo se precedentes e novas áreas de responsabilidade’, señaló Alfredo Suárez Canal.

Normativa para el vino y los montes

Suárez Canal señaló que los próximos cuatro años están llamados a ser los del desbloqueo definitivo ‘das concentracións parcelarias; a Lei do Viño; a Lei de Montes, e a posta en marcha do Plan do Sector Cárnico, que está a piques de ser rematado’.

El candidato nacionalista explicó que ‘con decisión, firmeza, valentía e compromiso foi posible a dignificación social e profesional dos gandeiros; investimentos en infraestructuras, e o relevo xeracional, coa incorporación de máis de 4.000 mozos á agricultura entre outras moitas actuacións que deben completarse na próxima lexislatura’.

Suárez Canal concluyó reiterando la necesidad de revalidar el apoyo al BNG porque, en el caso del medio rural, ‘non hai outro sector tan necesitado de apoio dunha forza política propia’.


Te puede interesar