Carlos Rodríguez defiende 'cumplir e respetar os pactos'

El portavoz del BNG en Vilariño critica al PP por presentar candidato a la alcaldía y augura un gobierno 'inestable'

Carlos Rodríguez
El acceso a la alcaldía del “popular” Ventura Sierra fue criticado por el concejal nacionalista de Vilariño de Conso Carlos Rodríguez. Considera que el PP “podía non presentar candidato, pero tiña présa por coller a alcaldía. Sierra o que tiña que facer é dimitir”, dijo. El concejal aboga por cumplir el pacto autonómico de PSOE y BNG y por retomar el diálogo.
El portavoz del grupo municipal del BNG en Vilariño de Conso, Carlos Rodríguez, indicó ayer que “Ventura o que ten que facer é dimitir, pois antes do pleno do sábado falou de non coller unha alcaldía en minoría”. Esta afirmación la realizó después de que el voto que recibió de su compañero de partido Domingo Domínguez propiciase un empate entre PSdeG-PSOE y PPdeG, que llevó a la alcaldía a los “populares”. El concejal nacionalista se quejó de que “o PP tiña présa por coller a alcaldía”. En este sentido, indica que “poido non presentar candidato”.

Se refirió a su compañero de partido indicando que “como compañeiro quérolle ben”. Se refirió a la negativa de Domingo Domínguez a apoyar al candidato del PSdeG-PSOE, tal y como establecen los pactos autonómicos de socialistas y nacionalistas, apuntando que “hai que relativizar as cuestións de cada quen e pensar en conxunto”.

Carlos Rodríguez prefiere no extenderse acerca de su compañero y se limita a decir que “os acordos son para respetalos e cumplilos por tódalas partes”.

Este mismo respeto al acuerdo de PSOE y BNG de apoyar al candidato de la formación más votada le llevó a apuntar que “o BNG ten unha postura clara que é apoiar ao PSOE en virtude do pacto. Entendo que isto é o que queren os veciños. Agora, PSOE e BNG teñen que falar”, dijo.

El edil eludió en todo momento referirse a una posible moción de censura, aunque sí apuntó que “auguro un goberno inestable ao PP. Acadado en contra do que afirmaban os dirixentes de Ourense, quenes dixeron que non ían gobernar en minoría”.

Carlos Rodríguez defendió la labor desarrollada por el equipo de gobierno bipartito en los últimos dos años. “Se traballou máis que nos anos anteriores, anque é certa a conflictividade e os problemas que houbo”, dijo y reconoció que “hai dous anos non pensei chegar esta situación”.

Te puede interesar