Es uno de los puntos que incluirá el nuevo reglamento que aprobará el grupo de gobierno

El restaurante del 'Fogar' se cierra a las celebraciones

Una de las actividades para mayores desarrolladas en el edificio situado en A Barreira. (Foto: MARCOS ATRIO)
La Corporación de Allariz debatirá en el próximo pleno el nuevo reglamento del Fogar dos Maiores, donde semanalmente se reúnen un centenar de personas mayores de 65 años para participar en los talleres específicamente diseñados para su edad. 'As instalacións son un espazo de referencia, onde poden participar nos diferentes cursos que organizamos anualmente, pero tamén leer o charlar cos amigos', destaca la concejala Pilar Gallego, que añade que, 'co obxeto de fomentar as relacións interxeracionais, tamén temos cursos abertos a toda a poboación'.
La nueva normativa, que comprende las oficinas administrativas, los espacios multiusos para talleres y programas de atención social, y la cafetería-restaurante, enumera los usos y actividades que se desarrollan en su interior, con especial hincapié en el servicio de hostelería que gestiona el 'Centro Especial de Emprego Aixiña'.

El reglamento 'pretende clarificar o uso deste espazo, que está aberto ao público en xeral na cafetería, restrinxindo a utilización do restaurante a maiores de 65 anos, xubilados e prexubilados, colectivos de discapacidade e usuarios dos programas de benestar social', recordaba el alcalde, Francisco García, que adelantándose a las posibles peticiones vecinales, aseguró que 'non está permitido o uso das instalacións para eventos de celebración de vodas, comunións ou cumpreanos'. Según explicaba el regidor , 'o espazo non pretende ser un comedor social, pero tampoco un lugar onde os maiores perdan o seu protagonismo'.

Te puede interesar