El PSOE de Lobios reclama medidas para el pantalán

Estado que presenta el embarcadero de Lobios, en el embalse de Lindoso
photo_camera Estado que presenta el embarcadero de Lobios, en el embalse de Lindoso
Las instalaciones se deterioran y el Concello de Lobios asegura que la ubicación no es la adecuada

El estado que presenta el embarcadero de Lobios, en el embalse de Lindoso, será objeto del debate en el próximo pleno de la Corporación. El grupo municipal socialista ha anunciado la presentación de una moción para proceder al arreglo, mantenimiento y aprovechamiento de estas instalaciones construidas en 2010 con una inversión estatal de 400.000 euros que nunca llegaron a explotarse. Patrick Rodríguez, concejal socialista en la localidad, asegura que la imagen que se llevan los turistas es “deporable”, y acusa a la alcaldesa, María del Carmen Yáñez, de “desleixo” y de “nulo interese” por potenciar esta zona donde se enclava la antigua aldea de Aceredo

“Pedímoslle a señora Yáñez que non empregue como escusa o nivel mínimo de auga no encoro para bloquear a nosa proposta”, dice Rodríguez, que señala que “temos un exemplo de bo aproveitamento na outra beira do encoro, en Latemil (Entrimo), na que se está materializando a construción dun embarcadoiro, unha zona de baño e de lecer e un conxunto de sendeiros”.

El tema, asegura la alcaldesa Maria del Carmen Yáñez, requiere un estudio más en profundidad. “O embarcadoiro é do 2010 e, xa daquelas, non regularizaron o seu uso. A localización escollida non foi a máis adecuada porque no verán, cando habería máis demanda, o baixo nivel do encoro impide o seu uso. Construíron uns aseos sen auga. Tivémolos que pechar”, recuerda. En la zona tampoco está permitido construir y, en cuanto a navegación, está condicionada por las limitaciones de Medio Ambiente.

Realista y serio

Tras su llegada a la alcaldía, el gobierno local se buscó la externalización del servicio, “non houbo interese real por parte da iniciativa privada” y los recursos municipales, “ademáis de reducir a cero unha débeda de medio millón de euros, priorizáronse en atender os servizos e necesidades dos veciños como foron a residencia, dous casas niño, aumentar a axuda no fogar, as instalacións deportivas e humanizar os pobos”, dijo. Sobre el futuro de las instalaciones, Yáñez asegura que “poderíase estudar unha reubicación, pero a inversión sería grande e volvemos ao mesmo. Si alguén ven cun proxecto viable, realista e serio, o estudaremos”.

Te puede interesar