La esterilización de material quirúrgico obligó a cerrar un quirófano del Hospital

La falta de esterilización del material quirúrgico en un quirófano del Hospital de Verín tras las intervenciones del día anterior obligó a suspender el pasado martes las operaciones programadas de cataratas, según el Servizo Galego de Saude, seis en total.
Del cierre del quirófano alertó el coordinador provincial de Compromiso por Galicia (CxG), Xosé Manuel Pérez Bouza, que ayer exigía una explicación 'clara e convincente' a la gerente de Área de Gestión Integrada de Ourense, Verín y Valdeorras, Eloína Núñez. 'Habia pacientes que xa habían tomado a medicación para ser interveñidos e mandáronos para a casa', lamentó Pérez Bouza, recalcando que entiende lo que puede ser un fallo puntual, pero poden avisar do que pasou, sin obligar á xente a desplazarse para logo non ser interveñida', añadió.

El Sergas reconocía ayer que se suspendieron las intervenciones programadas 'unha vez que se comprobou que non se cumprira o protocolo de recollida do material cirúrxico para esterilización, polo que, por motivos de seguridade, decidiuse a reprogramación das operacions en vindeiros días'.

El Sergas aseguraba lamentar la situación y criticaba a Xosé Manuel Pérez Bouza, por intentar sacar rendimiento político 'atacando a organizacion interna dun centro sanitario público e, ademáis se alarme sen motivo algún a súa poboación'.

Te puede interesar