El grupo Outeiro abandona la gestión de la perrera y propone un régimen mancomunado

 Un grupo de perros, en las instalaciones de A Medela.  (Foto: Martiño Pinal)
La asociación ecologista Outeiro ha decidido abandonar la gestión de la perrera de Carballiño el próximo 31 de diciembre, que pasará a manos del Concello según el acuerdo tomado por la Corporación el pasado jueves. Los responsables del colectivo criticaron la falta de interés de los grupos políticos por las instalaciones.
La gestión de la perrera ubicada en el monte de A Medela pasará a manos del Concello de Carballiño con el nuevo año, teniendo en cuenta el acuerdo plenario tomado por la Corporación municipal en la noche del pasado jueves.

Y, sobre todo, porque el grupo ecologista Outeiro -responsable de las instalacionesanunció ayer por boca de su presidente, Francisco Valeiras, que ‘o día 31 de decembro e tras uns 10 anos de funcionamento abandonamos iste servizo, e xa llo comunicamos á Mancomunidade comarcal e o propio Concello’.

El coordinador de la asociación, acompañado por otros dos compañeros y los dos trabajado res adscritos a la perrera, mostró a los medios que ‘aquí non están a morrer os cans e está todo perfectamente limpo, non como asegurou o concelleiro do BNG Bernardo García para defender a súa moción, que pudo consensuar antes’.

Presupuestos

Francisco Valeiras lamentó que ‘cando a canceira atravesaba problemas graves ningún grupo político quixo botar unha man, e agora que o servizo está bastante ben, hai intereres para querer dinamitalo’. En este mismo sentido, el presidente de Outeiro también hizo referencia a que ‘tanto PSOE como PP e BNG non foron capaces de incluir nos orzamentos deste ano unha partida específica de gasto para a canceira, a pesares do noso aviso’. Por otra parte, Valeiras advirtió que ‘as instalacións deben ser xestionadas e financiadas a nivel mancomunado, e non só polo Concello carballiñés, tal e como se viña facendo ata agora’.

Te puede interesar