El BNG insta a la reforma del Pazo de Xustiza sin trasladar a los procuradores

El grupo parlamentario del BNG, a través de su diputado Iago Tabarés, insta a Presidencia a ‘non sexa preciso trasladar fóra do Pazo de Xustiza as dependencias do Colexio Oficial de Procuradores’ cuando sea reformada la planta baja del edificio judicial ourensano.
Tabarés se hace eco en una iniciativa parlamentaria de la ‘lóxica’ y ‘evidente’ inquietud que provocaron en este colectivo profesional las declaraciones del secretario xeral de Presidencia en las que sugería la posibilidad de este traslado para acometer la reforma de la planta baja.

Entre las razones aportadas por los nacionalistas para realizar esta petición se encuentra la de que ‘unha somera análise das funcións dos procuradores permite colixir a comenencia de contar con dependencias preto dos órganos xurisdicionais nos que actúan, fundamentalmente para facilitar a realización de notificacións e traslados de escritos e documentación’.

En su iniciativa, Tabarés considera ‘urxente’ la necesidad de que el Pazo de Xustiza cuente con instalaciones propias para el juzgado de guardia, ampliar el espacio del servicio común de notificaciones y embargos, además de habilitar el espacio para el nuevo juzgado que deberá entrar en funcionamiento a finales de año. No obstante, entiende que ‘a creación das referidas infraestructuras pode levarse a cabo co mero traslado do Rexistro Civil ó edificio Solaina, así como dun xulgado de primeira instancia, xa sexa vencellado ó propio rexistro ou mesmo á unidade de nova creación, sendo, xa que logo, innecesario o desprazamento das dependencias dos procuradores’.


Te puede interesar