COMERCIO

Gómez Villar deja la Federación de Comercio tras 25 años al frente

ads
photo_camera Aurelio Gómez Villar cederá el testigo el 8 de septiembre.

Lamenta la 'falta de unión empresarial' para que la Cámara pueda subsistir

Tras 25 años al frente de los comerciantes ourensanos, Aurelio Gómez Villar presentó ayer su dimisión ante la junta directiva porque "nestes momentos, así como noutros me sentín sempre moi integrado nos diferentes movementos de asociacionismo, non se está a vivir unha situación satisfactoria con determinados aspectos que acontecen no ámbito empresarial", indicó Gómez Villar, que lamenta la falta de unión en el ámbito empresarial.

"Coa crisis, o normal sería que estivéramos máis unidos pero acontece todo o contrario. É cando máis desunión e discrepancias hai nun momento no que moitas organizacións importantes que temos están en risco de subsistencia como a Cámara de Comercio", añadió. Gómez Villar afirma que es el momento de la renovación tras "un largo periodo no que levo de presidente. Creo que non debín estar tanto tempo ao frente pero os compañeiros sempre mo facilitaron moito". De hecho, la suya fue la única candidatura presentada en todas las elecciones. Las última convocatoria fue en noviembre de 2013 y las próximas se celebrarán el 8 de septiembre.

El reto ahora es reivindicar que "as administracións, sobre todo nunha provincia como a nosa na que o sector servicios é o prpincipal creador de traballo, aposten por garantizar o futuro deste sector". Gómez Villar afirma que las subvenciones directas no son la mejor solución y por ello apela a la colaboración y al diálogo. "Notamos certa falta de sensibilidade hacia o sector por partes dalgunha administración", indicó Gómez Villar, que destaca la profesionalidad del comercio ourensano, "sempre á vangarda".

El presidente de los comerciantes ourensanos destaca que fueron 25 años de intenso trabajo. "Cando a collín levaba un tempo sen actividade e sen xunta directiva polo que costou dotala de contido e gañar entre os comerciantes e administracións o recoñecemento que temos agora", indicó. Durante esta etapa, la federación fue la fundadora del Centro Comercial Aberto Ourense Centro y tuvo un papel activo, por ejemplo, en la Ley del comercio interior de Galicia. "No seu momento presentamos unha proposta sobre a creación de mesas de comercio local. Foi acepata e hoxe permite que nunha gran parte de concellos teñan reunións habituais co sector do comercio para tratar os temas que lles afectan", concluyó.

Te puede interesar