El BNG teme que el tren deje de parar en Vilamartín

La estación de Covas (Rubiá) es una de las afectadas por la supresión de paradas.
Los nacionalistas de Vilamartín temen que los trenes dejen de parar en la estación. Sofía Carril, Óscar Luís Núñez y Antón Rodríguez solicitan información a la alcaldesa popular, María Jesusa Candal, y proponen que la Corporación Municipal, que forman PP, PSOE y Alternativa Popular Galega (APGa), analice el futuro del ferrocarril en el Concello.
El objetivo de los nacionalistas es simple: 'Procurar unha solución favorábel aos veciños de Vilamartín'. Además, solicitan que el Ministerio de Fomento informe al Concello si desea mantener las paradas de la localidad o bien si pretende suprimirlas.

'Se a resposta é afirmativa, como presumimos, que o Concello e o pleno propoñan un texto de condena da medida e que se faga chegar a protesta ao Ministerio, onde apareza explícitamente: 'O Concello de Vilamartín desaproba e esixe que se repoña a situación previa, mantendo os servizos públicos e incluso mellorándoos', expusieron los responsables del BNG.

Los nacionalistas también criticaron la política que desarrolla el PP, pues consideran que va dirigida contra los servicios públicos. También censuraron al grupo de gobierno de Vilamartín, formado por concejales populares y de Alternativa Popular Galega. 'Non entenden que o que quere dicir é, en poucas verbas, que o tren non parará en Vilamartín' y añadieron que 'os servizos públicos deixan de ser eficientes cando se deixa de apostar por eles'.

Te puede interesar