‘Amigos da Terra’ denuncia la irrupción de cazadores y motos en la ZEPA de A Limia

Miembros de la asociación Amigos da Terra presenciaron el pasado 3 de enero la irrupción de motoristas y cazadores en la recién declarada Zona Especial de Protección de Aves (ZEPA) de A Limia.
Por este motivo, el colectivo acaba de tramitar sendas denuncias administrativas ante la Consellería de Medio Rural y el Servizo de Protección da Natureza de Verín con el fin de alertar de estos hechos ya que ‘os autores estarían incorrendo nunha ilegalidade da directiva que regula a protección das aves silvestres e o propio decreto da ZEPA publicado o pasado mes de novembro’, afirma la asociación.

Amigos da Terra denuncia las continuas agresiones que los espacios protegidos de Galicia sufren por prácticas ilegales que, en muchos casos, ‘son continuas sen que a Administración sexa quen de porlle freo. Nestes casos é moi importante a denuncia da cidadanía e a rápida intervención da Administración, que debe aplicar as normas sen dilación tramitando o corresponde expediente sancionador para que as prácticas que se executen fora deste marco legal, non queden impunes’, añade el colectivo.

‘Amigos da Terra’ señala que cuenta con fotografías que dan fe de la entrada de cazadores en el espacio protegido para las aves, recientemente regulado mediante el Decreto 411/2009, del 12 de noviembre. ‘A presenza destes cazadores na zona coñecida en Porqueira como A Veiga de O Toxal, puxo en alertaó colectivo, xa que se produciron disparos contra unha garza real e un penereireiro. Os disparos tamén conlevaron ó levantamento de abundantes aves’, concluye.

Te puede interesar