Denuncia a una empresa por talar seis árboles sin permiso del propietario

José Carrasco y Magdalena Bailón, matrimonio de Faramontaos (Xinzo), denunciaron en la Guardia Civil a una empresa de explotación de recursos medio ambientales por la tala de seis árboles de su propiedad y que llevó a cabo para evitar la sequía de una fuente pública. ’Non nos pediron permiso. E non sabemos quen deu a orde, hai quen di que os veciños, pero as árbores son nosas’, dice el matrimonio.
El alcalde de Xinzo, Isaac Vila, afirma que el Concello no tiene ninguna responsabilidad en la tala. ’Nós o que fixemos foi enviarlle ós veciños á empresa para que examinase o paraxe pois decían que uns árbores impedían que manase auga dunha fonte pública. O pobo se reuniu e supoño que os donos, ou veciños, deron o permiso’.

El propietario de los árboles dice que ’nos sabemos que na fonte non brota auga en abundancia, pero non é normal que a empresa elimine árbores centenarios sin consultar cos donos, que somos nós. Por tanto, tivemos que denunciar na Garda Civil e, agora, queremos saber quen o ordenou’.

Te puede interesar