Política

El PP acusa al cuatripartito de Xinzo de gobernar “de postureo"

"Facemos un balance totalmente negativo deste novo equipo de goberno", dicen

Los ediles que integran en grupo municipal popular en Xinzo -a excepción de Silvia Blanco- comparecieron en una rueda de prensa en su sede del multicentro con el objetivo de analizar los primeros 100 días de mandato del cuatripartito liderado por la socialista Elvira Lama. 

"Facemos un balance totalmente negativo deste novo equipo de goberno que xestiona o Concello de cara á galería, que fai roldas de prensa sen contido e cheas de postureo. Non solucionan para nada as inquedanzas que teñen os nosos veciños", comenzó Antonio Fernández Veiga. "O que sí están facendo é aproveitarse moi ben da herdanza que deixou o Partido Popular. Queren formar parte dela sen ter nin arte nin parte", añadió. Fernández Veiga quiso hacer hincapié en la reforma de la avenida de Celanova y en la rúa Blanco Amor.

 Con respecto al primer caso, Fernández Veiga acusó a la alcaldesa de mentir a los vecinos "ao decirlles que a Xunta de Galicia continúa sendo a titular deste vial e non o Concello. A calle é municipal e non ten que esperar a facer un proxecto inicial para acometer o que piden os veciños durante a execución da obra".

En el caso de la calle Blanco Amor -en obras desde el verano- los populares criticaron que no se haya abierto al tráfico. "Temos unha total falta de información e atopámonos con que o goberno quere facer esa rúa peatonal, sen preguntar aos veciños", dijo el portavoz popular, quien también  sacó pecho de la gestión económica del anterior gobierno.

Te puede interesar