El PP acusa al regidor de Calvos de hacer 'limpeza étnica política'

El Partido Popular informaba ayer de la presentación de un escrito en la Delegación Provincial de Estatística en el que insta al organismo a que supervise la revisión del padrón municipal que se está desarrollando en el Concello de Calvos de Randín. Los populares acusan al regidor socialista, Aquilino Valencia, de hacer 'unha auténtica limpeza étnica política' y explican que para ello utiliza 'o padrón municipal, co obxectivo de perseguir a persoas que non simpatizan coa súa forza política, por medio dunha arbitraria e discriminatoria revisión das veciñas e veciños empadroados no municipio'.
Desde el Concello, el alcalde negaba fervientemente tales acusaciones y enfatizó que 'si algunha desas personas se dan de baixa de xeito ilegal, eu asumo as consecuencias'. Valencia asegura que la revisión del padrón se realiza atendiendo las recomendaciones de Estadística y que, a día de hoy, no se ha dado ninguna baja, solo algunas cartas de personas que se tiene dudas sobre padrón 'agora terán que alegar, pero non será o Concello o quen tenga que resolver a favor ou en contra', explicaba el regidor.

Valencia instó al PP a que se posicione 'e diga públicamente si queren que non se cumpra a lei' y mantener en el padrón a 'veciños que viven de sempre en Ourense e teñen alí aos fillos escolarizados e so veñen os fins de semana ou no verán, ou a portugueses que viven máis lexos de Lisboa', señala.

Te puede interesar