Los trabajadores de Vidriera del Atlántico invitan a la empresa a una nueva negociación

Los trabajadores de Vidriera del Atántico de Xinzo han propuesto a la empresa una nueva reunión para mañana, martes, con el fin de intentar abrir una nueva vía de diálogo de solución al conflicto laboral.
El portavoz del comité de huelga, Anxo García Torres, del sindicato CIG, señala que si no acepta ‘manteremos as medidas de presión convocadas como a próxima folga, do 29 de marzo até o 31’. Además, antes, será convocada una concentración de trabajadores en Portugal, probablemente en Porto, y activará medidas judiciales en materia laboral. ‘Interporanse a semana que ven mais de 100 demandas individuais contra a empresa reclamando a reclasificación profesional de todos os operarios da fábrica’. En este sentido, recuerda que el 90% de los operarios de la fábrica ‘teñen a categoría de oficial de terceira, por exemplo un xefe de quenda, que ten baixo a sua responsabilidade a 18 obreiros, ten a mesma categoría (oficial de terceira) que calquera peón baixo o seu mando (tamén oficial de terceira)’.

Señala que la empresa realizó ‘unha proposta por escrito por primeira vez dende que se iniciou o conflicto. Até o momento nunca o fixera e, agora, viuse na obriga de facelo porque nas reunións que abriu individualmente cos traballadores, foron os propios operarios quenes lle esixiron que puxeran por escrito as súas alternativas’.

Con dicha propuesta, el sindicato realizó un estudio comparativo de los sueldos de los trabajadores con respecto a la situación anterior a noviembre de 2008 (momento en el que fue sumprimido el plus de actividad) y ‘atopámonos con diferenzas negativas. Nalgún caso a rebaixa salarial ó ano é de máis de 6.000 euros’, expone García Torres.

Te puede interesar