Cadavid insta a un relevo en el Arenteiro

El Arenteiro es el único equipo que no tiene capacidad propia para saber en qué Liga jugará la próxima temporada. Evitó el descenso directo pero está implicado en los posibles arrastres. 'Non temos nada pensado. Primeiro hai que ver como acaban as promocións', dice el presidente, Toño Cadavid. 'Fixemos unha segunda volta maravillosa pero perdemos partidos clave como os de A Estrada ou Mondariz', añade.
La primera duda del Arenteiro es la Liga en la que jugará y la segunda quién lo presidirá. Cadavid quiere dejarlo: 'Levo aquí dous anos e pico. Si alguén que o queira coller, ahí lle queda. A femilia e outros temas inflúen moito', dice el presidente.

En los próximos días deberá aclararse el futuro de un histórico del fútbol ourensano: 'O que teño claro é que teño que deixalo en boas mans pero constame que hai xente interesada en collelo Arenteiro. Ogallá podamos estar na Preferente pero senón haberá que facer o mellor equipo posible en Primera para tratar de ascender'. A la inminente marcha de Cadavid hay que unir la del entrenador Francisco Romero.

Te puede interesar