El entrenador local avisó que 'ó nivel da segunda parte gañámoslle a calquera, pero co da primeira descendemos'

'A diferencia estivo no gol', subrayó Luisito

Luisito, desesperado durante la primera mitad del partido ante el Fuenlabrada. (Foto: XESÚS FARIÑAS)
Luis Míguez 'Luisito', entrenador del Ourense, se mostró preocupado en la sala de prensa por la imagen mostrada por su equipo en la primera parte, aunque como contrapunto reconoció el cambio de cara del equipo en la segunda mitad, agradeciendo que el grupo no bajara los brazos después de encajar el segundo tanto: 'O Fuenlabrada foi mellor na primeira parte e nós fomos mellores na segunda, pero a diferencia estivo no gol'.
Al analizar el partido, el técnico local se refirió como una de las claves del mismo que 'na primeira parte tivemos moi pouca intensidade, tanto en ataque como en defensa, e no fútbol eso págase. O fuenlabrada quitounos os colores. Despois, na segunda, e cando mellor estabamos, metéronnos o 0-2, pero o equipo reaccionou e tivemos opcións para empatar nunha segunda parte na que sacando o gol o Fuenlabrada só chegou coa doble ocasión final que parou Pato'.

Y Luisito añadió: 'Xa avisara do Fuenlabrada, é que como te despistes... Hai que ser humildes, se baixamos a intensidade un pouco pasámolo mal. Somos capaces de gañarlle a calquera, pero xogando coa intensidade da primeira parte parecemos un equipo máis vulgar'.

Preguntado por la diferencia del nivel de juego de su equipo hace ocho días en Oviedo respecto al de la primera parte ayer, Luisito reconoció que 'durante a semana o equipo adestrou a un nivel altísimo pero o sábado xa non vin ó equipo ten ben, por eso tratei de incentivalos, pero parece que non o conseguín. Si por empatar en Oviedo cremos que temos o nivel dese equipo estamos descendidos, se xogamos como na segunda parte lograremos a permanencia sen apuros'.

El técnico del conjunto ourensano agradeció la reacción del equipo en la segunda parte: 'O Fuenlabrada deixounos vivos na primeira parte, porque marcaron un gol e tiveron ocasións para marcar algún máis, pero na segunda parte estivemos moitísimo mellor. Aí, o único que lle podo reprochar ó equipo, é o xeito de como encaixamos o segundo gol, nun saque de falta lateral. A verdade é que os dous goles encaixados foron de risa'.

CONTRA, SATISFECHO

Cosmin Contra, entrenador del Fuenlabrada, estaba muy satisfecho por la victoria de su equipo: 'El Fuenlabrada fue superior durante 60 ó 70 minutos, creo que el resultado fue justo, aunque es cierto que el Ourense tuvo ocasiones para empatar el partido.

Cosmin Contra remarcó que 'realizamos una muy buena primera parte. El Ourense juega con un 4-3-3 y tratamos de movernos por dentro, donde iba a haber más espacios y logramos crear ocasiones. En la segunda parte empezamos más flojos pero pronto reaccionamos y marcamos el segundo gol. Controlamos bien el partido hasta el 1-2, cuando ellos lograron tener más el balón y crearon peligro con jugadas por banda, fue entonces cuando crearon ocasiones para haber empatado'.

Te puede interesar