RECONOCIMIENTO

Envialia y Cidade de As Burgas, premio Clara Campamor

La elección de las jugadoras de ambos equipos fue motivada, según el acta del jurado, porque "estas mulleres co seu bo xogo levan o nome da cidade de Ourense en femenino fóra dos límites da nosa provincia"

Los equipos de fútbol-sala femeninos de Ourense, Envialia y Cidade das Burgas, son los ganadores del décimo "Premio Clara Campoamor á igualdade de oportunidades", que concede el Concello de Ourense "polo seu recoñecemento a nivel nacional nun ámbito tradicionalmente masculino". El jurado tomó esta decisión por unanimidad tras examinar las propuestas presentadas y analizar los méritos de las personas e instituciones merecedoras del premio. 

La elección de estas jugadoras fue motivada, según el acta del jurado, porque "estas mulleres co seu bo xogo levan o nome da cidade de Ourense en femenino fóra dos límites da nosa provincia sendo coñecidas e recoñecidas no mundo do fútbol-sala a nivel nacional, supoñendo unha conquista nun ámbito, o deportivo de fútbol-sala, tradicionalmente masculino". El BNG ya había presentado la candidatura al premio de los dos equipos de fútbol sala en el año 2013.

Este premio, que en los últimos años han recibido, entre otras, la Cátedra de Estudios Feministas, la sindicalista de CC.OO Ana Barrios, la directora teatral Anxeles Cuña, la Plataforma Galega en Defensa do dereito ao aborto, o la Asociación de Mulleres separadas y divorciadas, se entrega durante los actos que el Concello organiza para conmemorar el Día Internacional de la Mujer, que se celebra el 8 de marzo. El objetivo de este premio es destacar a personas o entidades que promocionen la igualdad.
 

Te puede interesar