El lateral celanovés señala que 'o grupo está unido e ese é o camiño para acadar o obxectivo, que segue sendo ascender, porque creo que hai equipo'

Isma: 'Espero ter continuidade'

Isma se dispone a despejar unbalón en el partido ante el As Pontes, en O Couto. (Foto: Martiño Pinal)
Llegó a los juveniles del Ourense hace cuatro años, procedente del Celanova. Disfrutó de la Liga nacional y se quedó a dos puntos del ascenso a la División de honor. Inició su periplo sénior en el Ourense B y llegó a debutar con el primer equipo el último partido de la Liga regular, ante el Alondras, el año de la triste eliminatoria con el Caravaca. Isma Quintas (23 de enero de 1989) continúa teniendo ficha con el filial, pero con el cambio de técnico ha llegado su gran oportunidad. Cándido Gómez le conoce bien y ante la ausencia por lesión de Gonzalo le ha dado los galones como dueño del lateral izquierdo.
El joven jugador ourensanista se muestra ambicioso y pretende que esta incursión no sea flor de un día: 'Unha oportunidade así non se pode deixar pasar. Xa me perdín o partido ante o Cerceda por un problema no sartorio, debido a que estou facendo un ciclo de estudios de deporte, pero creo que o máis duro xa pasou e xa estou recuperado. Levo adestrando toda a tempada co primeiro equipo pero so fora convocado en tres partidos e xogara un pouco o día do Bergantiños, pero agora estou tendo esta oportunidade e debo facer todo o posible para seguir contando, so espero ter continuidade'.

El joven lateral del Ourense reconoce que 'sempre confiei neste equipo, hai calidade suficiente para acadar o ascenso. Non era normal que o equipo estivera tanto tempo sen gañar fóra da casa, pero dende a chegada de Cándido todo cambiou. Dende o principio dixo moi claras as cousas e logrou crear un bo ambiente. O grupo está moi unido e creo que ese é o camiño para acadar o obxectivo, que segue sendo ascender, porque creo que hai equipo, demostrámolo en partidos amistosos ante o Lugo e o Celta B, ou na Liga ante o Cerceda'.

Mirando al futuro más inmediato, el partido de Narón, Isma subraya que 'será importante gañar xa que nos permitiría dar un paso case definitivo de cara a asegurarnos a promoción. ¿Os rivais? Tanto Vilalbés como Somozas teñen partidos complicados pero non debemos fixarnos nos demáis, dependemos de nós. ¿No persoal? Atópome ben e espero que o adestrador siga contando comigo'.


ALEGRÍA EXTRA

Además de por la buena trayectoria en las últimas jornadas del Ourense y por su entrada en el equipo titular, Isma está contento por otro motivo, el ascenso a Preferente de su club de procedencia, el Celanova, con el que recuerda 'debutei con 16 anos nun partido ante o Grove no que Berto -ahora meta del Ourense- xogara de lateral'.

Te puede interesar