Raúl Rivero, del Sala Ourense: “Esto pinta feo, pero hai que seguir crendo”

Raúl Rivero, tapando un pase en la cancha de os Remedios (foto: Óscar Pinal).
photo_camera Raúl Rivero, tapando un pase en la cancha de os Remedios (foto: Óscar Pinal).
Las señales de alarma se han encendido para el Sala Ourense, si no lo estaban ya. A la Segunda División B le quedan todavía más de tres meses de competición, pero la situación del equipo es crítica: después de la derrota en Ferrol ante el filial de O Parrulo (4-3) es colista a 12 puntos de la zona de salvación, con 12 partidos por jugar.

Raúl Rivero, capitán del equipo, es consciente de la delicada empresa que el Sala Ourense tiene por delante para alcanzar el objetivo de la permanencia, porque “a situación cada vez pinta máis fea”, por lo que urge a “gañar xa para polo menos chegar vivos ao tramo final de liga, necesitamos gañar xa para manter as opcións”.

El limiano, que lleva en el equipo desde el primer ascenso a las categorías nacionales, no quiere darse por vencido y por ello destaca que “mentres as matemáticas non digan o contrario, hai que seguir crendo. Quedan 12 partidos por diante, case unha volta enteira, non podemos deixarnos ir”.

Rivero reconoce que “o vestiario está tocado, sobre todo porque o equipo compiteo, pero esa pequena dose de sorte que se precisa para sacar adiante situacións como esta nunca está caendo do noso lado. Por poñer dous exemplos, ante Benavente e en Ferrol, os dous últimos partidos, encaixamos dous goles no mesmo minuto en momentos decisivos. Este feito, nun equipo na nosa situación, fai que asomen todas as pantasmas. Entran as presas, pecas de falta de concentración porque nunha plantilla curta os minutos sacan a relucir o cansanzo, e levantar os partidos xa é complicado”.

El capitán ourensano es consciente “dende o comezo que ía ser unha tempada difícil. Hai moitos factores que están influindo negativamente e por riba tes cousas a maiores… Estamos xogando co terceiro porteiro e en dúas semanas marcha fóra de Erasmus. En fin… Hai que seguir crendo, pero debemos empezar a gañar xa”.

Te puede interesar