Inditex duplica o seu tamaño e eleva o seu beneficio un 46% dende 2005

Pablo Isla, actual vicepresidente e conselleiro delegado de Inditex, asumirá a presidencia executiva do xigante téxtil tras case duplicar a súa rede comercial e elevar o seu beneficio un 46,8% dende a súa chegada á compañía en 2005.
En concreto, Isla centrou o seu traballo na expansión internacional da empresa galega, que pasou de aproximadamente 2.600 establecementos repartidos en 60 países a finais de 2005 a alcanzar as 5.000 tendas en 77 países, segundo datos da compañía aos que tivo acceso Europa Press.

Entre 2005 e 2010, a compañía investiu uns 4.900 millóns de euros, o 80% en aperturas, e elevou o seu beneficio neto un 46,8%, a pesar do escenario económico adverso dos últimos anos marcado por unha desaceleración do consumo.

En concreto, a compañía gañou 1.179 millóns de euros nos nove primeiros meses do seu ano fiscal 2010-2011, fronte aos 803 millóns de 2005, ao tempo que elevou as súas vendas un 31,5%, ata os 8.866 millóns de euros.

Dende que aterrou na compañía en 2005, Isla sempre tivo claro a súa vinculación á empresa galega, a pesar dos rumores que apuntaba á súa 'fichaxe' noutras grandes empresas españolas como Telefónica e Caja Madrid, algo que o propio Isla cualificou no seu momento de 'absolutamente ridículo'. 'Me vereis toda a vida en Inditex', asegurou Illa na presentación dos resultados de 2009.

O futuro presidente executivo de Inditex apostou sempre pola expansión internacional da compañía e puxo os seus ollos en Europa, onde conta cunhas 3.922 tendas, e Asia, cuns 600 establecementos, como principais eixes de crecemento.

A compañía, que prevé obter o 20% das súas vendas totais en Asia en 2012, entrou en China en 2006, coa apertura dunha tenda Zara en Shangai.

En concreto, a compañía xa está presente en 28 cidades do 'xigante asiático' con 140 tendas de Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius e Pull&Bear e ten previsto levar en 2011 o resto das cadeas (Oysho, Zara Home e Uterqüe).

Isla tamén apostou polas vendas 'online' e lanzou o ano pasado Zara.com, a tenda de internet de Zara, en seis países europeos (Alemaña, España, Francia, Italia, Portugal e Reino Unido) que dende o pasado 4 de novembro se ampliaron a 11 coa incorporación de Austria, Bélxica, Holanda, Irlanda e Luxemburgo.

Durante este exercicio, prevese o lanzamento 'online' de Zara en Estados Unidos e Xapón, e ademais está prevista a apertura das primeiras tendas de Zara en Australia e Sudáfrica.

Isla ampliou ademais os formatos comerciais do grupo ata un total de oito co lanzamento de 'Uterqüe', a cadea dedicada a accesorios e complementos que abriu as súas primeiras tendas en 2008 e conta cun total de 72 establecementos en 15 países

Te puede interesar