Baltar dice que hasta “o Goberno fala de potenciar as deputacións'

El presidente gallego, que cerró el turno de intervenciones, calificó la firma del protocolo de colaboración entre Xunta y Diputaciones como un acto'histórico'. Para Alberto Núñez Feijóo el acuerdo fue posible por el relevo generacional al frente de las administraciones reunidas ayer en el Pazo de Raxoi.
De 'histórico porque nunca antes se fixera tal cousa' había calificado el acto minutos antes Manuel Baltar, presidente de la Diputación de Ourense. Además, el líder ourensano añadió que 'hoxe máis que nunca fai falta a cooperación xa que estamos na era da intermunicipalidade'. Baltar también defendió el papel de la provincia, 'xa que o Goberno central tamén fala de potenciar o papel das deputacións e estamos nun momento no que esta sinatura fai confluir os intereses de dúas administracións'.
Para Rafael Louzán, presidente provincial pontevedrés, el acuerdo supone 'un paso decisivo para a colaboración de dous niveles administrativos'.
El presidente de la Diputación da Coruña, Diego Calvo, destacó que está convencido de que 'despois disto nada será igual. É pasar do papel os feitos.
Sólo el presidente de la Diputación de Lugo, el socialista José Ramón Gómez Besteiro, se mostró escéptico y abogó porque no quede todo en 'papel mollado ou nun acto político'.
A la firma del convenio también asistieron Alfonso Rueda, conselleiro de Presidencia, y José Manuel Rey, presidente de la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) y alcalde de Ferrol.

Te puede interesar