Os técnicos discrepan no traslado do 'Prestige'

O xefe do equipo enviado pola empresa de rescate Tecnosub ao Prestige, o 14 de novembro de 2002, Antonio Sánchez, defendeu, no xuízo que se celebra pola catástrofe marítima, que podería ser 'unha boa solución' levar o buque a un porto refuxio ou o transvasamento interno da carga, unha vez 'asegurado' ese día con dous remolques. Outro dos seus compañeiros rexeitou que houbese 'perigo de afundimento'.
Mentres, o exxefe do Centro Nacional de Coordinación de Salvamento, Pedro Luis Sánchez, a declaración do cal continuará este xoves, manifestou que o buque 'non tiña solución' e que afastalo, unha vez recibido o aviso de emerxencia, era 'a mellor opción'. Na súa opinión, se se afundise preto da costa, o desastre sería 'horroroso' debido a que había unha contaminación 'grave'. 'Foi o mellor que se podía facer', recalcou ao insistir en que 'o barco se estaba a afundir' o 13 de novembro de 2002, e que o obxectivo era que non o fixese preto da costa. Sobre a causa do accidente, argumentou que a hipótese que 'máis o convence' é que, debido á escora que tiña o buque, rompese o tabique que separa os tanques centrais dos laterais.

Así, cualificou de 'xocosa' a tese da 'onda xigante' defendida polo capitán e insistiu en que o barco estaba 'en moi malas condicións' Tamén o técnico de Tecnosub Antonio Sánchez argumentou que había fuel nos tanques de lastre de babor, o que, ao seu xuízo, podía obedecer a 'moitas causas'.

Te puede interesar