La Región

PIRAGÜISMO

Piraguas y empanada en Allariz

El río Arnoia a su paso por la capital alaricana acoge el domingo la trigésima edición de una regata que es puntuable para la Copa Diputación 2019
Un grupo de jóvenes palistas, en la pasada edición de la Regata de Allariz/Festa da Empanada. (ÓSCAR PINAL)
Un grupo de jóvenes palistas, en la pasada edición de la Regata de Allariz/Festa da Empanada. (ÓSCAR PINAL)
Piraguas y empanada en Allariz

Treinta años de piragüismo y empanada en Allariz. Este martes se desarrolló en el Concello de Allariz la presentación oficial de la trigésima edición de la Regata Provincial de Piragüismo de Allariz/Festa da Empanada, puntuable para la Copa Diputación 2019.

La competición que organiza el Club Piragüismo Fluvial Allariz se desarrolla el domingo, a partir de las 11:00 horas. Están llamados a participar palistas de todas las categorías, desde la prebenjamín, benjamín y alevín, que tendrán que hacer frente a una distancia de 1.000 metros, hasta los cadetes, juveniles, sénior y veteranos, que tendrán por delante un recorrido de 4.000 metros. Para los infantiles la distancia a recorrer es de dos kilómetros.

Elena Suárez, teniente alcalde de Allariz, destacó "as boas condicións que reúne o río Arnoia ao seu paso por Allariz para a práctica de piragüismo". Reseñó además que "esta é unha das moitas actividades deportivas que se organizan durante todo o ano na vila, e que se intensifican na fin de semana da Festa da Empanada".

José Manuel Fernández, presidente del club organizador, destacó que aprovechando el trigésimo aniversario de la prueba, "ademáis do cartel conmemorativo da mesma se desenvolverá un acto especial na entrega de trofeos con xente que participou na organización desta regata naquela primeira edición hai 30 anos".

Por su parte, Bernardo Varela, alcalde en funciones de Allariz, destacó "a importancia que nesta vila ten o piragüismo. Destaca o crecemento que ano tras ano ten esta modalidade deportiva que se converteu en seña de identidade alaricana polo feito de ser a terceira escola de piragüismo de Galicia, cunha masa de deportistas de case 160 licencias, sendo o quinto clube galego con máis fichas".