El concurso para elegir un plato típico de Verín enfrenta al BNG y al grupo de gobierno

El portavoz del BNG, Eloy Domínguez, reprocha al alcalde, el ’popular’, Juan Manuel Jiménez Morán que recurra ’a descalificación persoal’ para rebatirle sus argumentos sobre su desacuerdo con el concurso gastronómico celebrado en marzo para identificar un plato típico de la comarca.

Domínguez recordó que el regidor manifestó en el último pleno que ’a teniente de alcalde tiña un trauma cultural por haberme soportado a mín como profesor. E que eu amosaba unha falta de cultura e civismo. Cando, efectivamente, foi alumna miña e non teño nada en contra dela, recoñezo a súa valía. Outra cousa é o debate político’.

El concejal nacionalista, que considera que no era necesario realizar un concurso ’para inventar un prato cando a tradición non se pode inventar’, señala que en el vídeo promocional del Centro de Interprestación de Verín, que se muestra a los visitantes, ’non aparece o bacallau, o ingrediente principal do menú gañador do concurso gastronómico, senón que aparece un cocido de grelos, lacón e bandullo. Polo tanto, nin xiquera promocionan o prato inventado’.

El alcalde señala que Eloy Domínguez manifestó con anterioridad a sus declaraciones que ’había moitos anoréxicos culturais repartidos pola xeografía española’, en alusión a la organización del certamen gastronómico que, añade, ’foi presentado e, incluso, alabado polo director xeral de Turismo’ .

Jiménez dijo que lo que buscaba el concurso era ’un referente gastronómico, unha disculpa para que a xente parase a comer os pratos gañadores nos nosos restaurantes’. Y matizó que en muchas localidades de España también se hacen este tipo de eventos citando a San Bartolomé de Tirajana (Las Palma), Gran Canaria y Castellón, entre otras.

Te puede interesar