El IES Xesús Taboada Chivite, orgulloso de sus alumnos

Alumnos en condición de matricula IES TABOADA CHIVITE VERÍN
photo_camera 17 de los 18 alumnos que pudieron obtener la matrícula, acompañados de César Sánchez, director del centro, y Josefa Pérez, vicedirectora. (Foto: cedida).
18 alumnos están en condición de obtener matrícula de honor

El IES Xesús Taboada Chivite de Verín está de enhorabuena: de los 83 alumnos matriculados este curso en 2º de Bachillerato, el 75% se prepara para las pruebas de selectividad, las ABAU, y de esos, 18 alumnos optaron a matrícula de honor, cuyo requisito es obtener una cualificación media mínima de un 9.

“Nunca se enviou a tanto alumnado á ABAU nin tivemos tanto alumnado en condicións de matrícula”, cuenta orgulloso César Sánchez, director del centro. Las matrículas las recibieron 4 alumnos con notas de 10, 9’8 y dos con 9’7.

Desde el Chivite explican que, además de ser la primera vez que ocurre esto, “é unha xeración marcada pola pandemia, que provocou situacións de estrés, ansiedade…”, por lo que aplauden los resultados obtenidos. 

¿Los motivos de estos resultados? Sánchez  señala que “tivo que ver moito o enorme esforzo do noso alumnado, o apoio de familias e o traballo docente en etapas anteriores". Además,  "o profesorado levou a labor profesional máis aló do ámbito curricular", explica César Sánchez, que debido a la pandemia, el profesorado atendió el ámbito personal y emocional del alumnado, una labor que va más allá de impartir conocimientos.

Otro de los motivos que consideran importantes en el instituto es la inclusión. "É unha realidade no noso centro”, destaca el director. Y es que, es la primera vez que se titulan en Bachillerato dos alumnas de origen marroquí y, como explica, “a diversidade no noso centro sempre foi visto como algo positivo e enriquecedor, de feito, debemos retroalimentarnos destes exemplos para reflectir o esforzo e superación sobre o alumnado que ven por atrás".

Así, todo el equipo docente del Taboada Chivite aplaude el éxito de esta promoción y anima al alumnado que “non acadou agora a titulación, pois loitaron ata o final, polo que deben saber que o traballo ata o de agora non será en vano". 

Te puede interesar