Protesta simbólica de parte de la plantilla del Concello de Verín para reclamar sus convenios

Aproximadamente un 20% del personal del Concello de Verín participó ayer en una protesta simbólica convocada por la CIG para reclamar la negociación de los convenios colectivos.
La puerta de la Casa Consistorial de Verín fue escenario ayer de una protesta simbólica convocada por la CIG para reclamar al alcalde, Juan Manuel Jiménez, la negociación de los convenios colectivos del personal. Participó aproximadamente un 20% de la plantilla y seis delegados de personal, cinco del citado sindicato y uno de CC.OO.

El portavoz de la CIG, Anxo García Torres, manifestó que ‘estamos moi satisfeitos pois non era unha movilización é contou con moi boa resposta’. Explicó que, precisamente, en la mañana de ayer se reunió la Mesa de Negociación y ‘houbo que aplazala ata o 11 de febreiro pois o alcalde entregou documentación do capítulo de persoal do presuposto do 2009 e temos que estudialo’.

Expuso que una de las necesidades para el personal es la equiparación de categorías profesionales ya que ‘hai persoas que cobran un salario base diferente e supón unha discriminación’. En este sentido, argumentó que ‘non plantexamos ó alcalde un incremento salarial senón que adiante un tres por cento para poder axustar ditas categorías’.

Jiménez Morán dará a conocer el lunes los sueldos estipulados para las distintas categorías del personal del Concello ya que justifica que ‘cobran máis que outros traballadores doutros ramos e as arcas do Concello non están para facer grandes incrementos’.

Te puede interesar